Usah campur tangan siasatan polis

Usah campur tangan siasatan polis - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Usah campur tangan siasatan polis, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Usah campur tangan siasatan polis
link : Usah campur tangan siasatan polis

Baca juga


Usah campur tangan siasatan polis

ASLANI M



 

KOTA BHARU: Isu penahanan Orang Asal yang terbabit dengan sekatan laluan lori balak di pedalaman Gua Musang tidak seharusnya ada campur tangan mana-mana pihak sehingga siasatan yang dijalankan selesai.

Menteri Besar Ustaz Datuk Ahmad Yakob berkata kerajaan negeri menyerah isu berkaitan insiden menghalang laluan balak di tiga lokasi kepada Jabatan Perhutanan Negeri dan polis.

Katanya, sekatan itu dilakukan kumpulan Orang Asal terbabit di Hutan Simpan  Kekal (SK) Balah, Hutan SK Perias dan Hutan SK Gunong Stong Selatan.

“Penahanan Orang Asal terbabit hari ini sewajarnya diserahkan kepada kebijaksanaan pihak polis dan Jabatan Perhutanan,” katanya pada satu kenyataan petang tadi. – HARAKAHDAILY 



Demikianlah Artikel Usah campur tangan siasatan polis

Sekianlah artikel Usah campur tangan siasatan polis kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Usah campur tangan siasatan polis dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2016/11/usah-campur-tangan-siasatan-polis.html

Subscribe to receive free email updates: