Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air

Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air
link : Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air

Baca juga


Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air

Syarikat penerbangan hibrid pertama negara, Malindo Air hari ini dikecam teruk setelah terpalit dalam kontroversi selepas dilaporkan telah meminta calon temuduga untuk menanggalkan baju semasa sesi temuduga pada 11 Mac yang lalu.

Malindo Air wajibkan calon pramugari yang datang temuduga untuk tanggal baju dan hanya berpakaian baju dalam, sebagai memenuhi syarat periksa tubuh badan syarikat penerbangan itu.

Peraturan ini diperkenalkan kerana pakaian seragam rasmi mereka yang diperbuat daripada bahan yang jarang. Selain itu, belahan pada bahagian kain juga terlampau tinggi menjadi salah satu faktor untuk syarikat terbabit untuk memeriksa calon sekiranya mereka mempunyai parut, jerawat atau tatu yang boleh dilihat melalui pakaian seragam.


Bagaimanapun, calon berkenaan hanya diminta untuk menanggalkan baju dan bukannya coli, seperti yang didakwa oleh para pengadu yang menghadiri sesi temuduga berkenaan.

Malindo Air wajibkan calon pramugari yang menghadiri temuduga untuk menanggalkan baju dan menegaskan bahawa pemeriksaan untuk mengesan parut dilakukan secara profesioal dan tertutup oleh penyelia wanita dan ia adalah sebahagian daripada proses temu duga.


Demikianlah Artikel Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air

Sekianlah artikel Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tanggal Baju Pakai Coli, Syarat Baharu Temuduga Pramugari Malindo Air dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/04/tanggal-baju-pakai-coli-syarat-baharu.html

Subscribe to receive free email updates: