Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas

Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas
link : Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas

Baca juga


Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas

Seorang pejalan kaki wanita mengalami kecederaan parah pada kepala dan masih tidak sedarkan diri selepas dirempuh sebuah motosikal dalam kejadian langgar lari di persimpangan lampu isyarat di Jalan Burmah di sini kira-kira pukul 1.24 petang tadi.

Mangsa berusia dalam lingkungan 50-an itu kini masih menerima rawatan di Hospital Pulau Pinang.

Kejadian berlaku semasa mangsa sedang melintas di garisan belang lalu dirempuh sebuah motosikal yang ditunggang seorang lelaki.

Insiden terbabit kini menjadi tular di laman WhatsApp apabila video kejadian itu sempat dirakam seorang pemandu kereta yang sedang berhenti di garisan berkenaan.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Mior Faridalathrash berkata, pihaknya telah mengenal pasti no pendaftaran motosikal terbabit dan usaha menjejakinya sedang giat dijalankan.

Menurutnya, kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 43(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.



Demikianlah Artikel Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas

Sekianlah artikel Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Wanita Parah Dirempuh Penunggang Motosikal Ketika Melintas dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/04/wanita-parah-dirempuh-penunggang.html

Subscribe to receive free email updates: