Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki

Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki
link : Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki

Baca juga


Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki

Johor Bahru: Polis menahan empat lelaki di hadapan Surau Austin Perdana, 1 pagi ini, bagi membantu siasatan kes pukul seorang pemandu kereta di surau sama selepas solat Jumaat, petang semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor Datuk Kamarul Zaman Mamat berkata, empat lelaki itu berusia 21, 36, 45 dan 55 tahun berasal dari Johor dan Sarawak.

"Semua empat lelaki ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.

"Berikutan itu, kami menasihatkan orang ramai supaya jangan mengeluarkan apa-apa kenyataan yang boleh memudaratkan ketenteraman awam atau berdepan tindakan tegas," katanya.

Semalam kecoh seketika apabila video berdurasi lebih seminit tersebar menunjukkan seorang lelaki memandu laju berhampiran Surau Austin Perdana sebelum ditahan dan dipukul dipercayai akibat pemandu itu membunyikan hon ketika jemaah berkenaan.


Demikianlah Artikel Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki

Sekianlah artikel Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kes Pukul Di Surau Austin Perdana, Polis Tahan Empat Lelaki dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/05/kes-pukul-di-surau-austin-perdana-polis.html

Subscribe to receive free email updates: