Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan

Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan
link : Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan

Baca juga


Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan

New Delhi - Seorang lelaki ditahan pada Selasa selepas dipercayai menembak mati isterinya hanya kerana lewat menghidangkan makan malam.

Menurut pegawai polis Ghaziabad Rubesh Singh, suspek Ashok Kumar, 60 tahun, pulang ke rumah dalam keadaan mabuk pada malam Sabtu dan mula bertengkar dengan isterinya, Sunaina, 55.

Suspek yang naik berang kemudian menembak isterinya di kepala.

Sunaina dikejarkan ke hospital, namun disahkan meninggal dunia oleh doktor, lapor portal BBC.

Difahamkan, Ashok mengaku bersalah dan menyesal dengan tindakannya.

“Pada Sabtu, suspek pulang ke rumah dalam keadaan mabuk dan bertengkar dengan isterinya. Mangsa yang sedih dengan tabiat suaminya itu cuba berbincang, namun Kumar tidak menghiraukannya dan memaksa mangsa untuk menghidangkan makanan.

“Suspek kemudian naik berang kerana menunggu lama dan bertindak menembak mangsa,” kata Rubesh Singh.

Setiap tahun, keganasan rumah tangga adalah jenayah kekerasan yang paling kerap dilaporkan terhadap wanita di India.


Demikianlah Artikel Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan

Sekianlah artikel Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isteri Maut Ditembak Di Kepala Kerana Lewat Hidang Makanan dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/07/isteri-maut-ditembak-di-kepala-kerana.html

Subscribe to receive free email updates: