Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama

Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama
link : Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama

Baca juga


Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama

Suara Kebenaran



Pakatan Harapan berjanji akan menghapuskan semua konsesi tol yang diperkenal semasa zaman pemerintahan BN jika berjaya menawan Putrajaya tapi dalam masa yang sama tidak menolak untuk memperkenalkan konsesi tol baru.

Antara konsesi tol baru yang akan diperkenalkan ialah di Penang dan Selangor.  Penang akan melaksanakan tol untuk projek Terowong Bawah Laut dan laluan alternatif ketiga yang berkaitan dengan terowong tersebut.

Berbeza dengan konsesi tol yang dilaksanakan dibawah BN, konsesi tol yang akan diperkenalkan Pakatan Harapan lebih menguntungkan rakyat dari banyak segi.  Antara lain, konsep konsesi Pakatan Harapan tidak akan menyelitkan keperluan menaikkan tol setiap 3 tahun seperti sekarang sebaliknya formula tersendiri yang akan diberitahu kelak.

Konsesi tol Pakatan Harapan juga mempunyai banyak kelebihan yang menguntungkan rakyat termasuk mengambil kira perkembangan teknologi semasa seperti pengenalan kereta terbang dan sebagainya di masa hadapan.

Semua ini tidak diambil kira dalam perjanjian konsesi yang dikendalikan oleh BN.



Demikianlah Artikel Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama

Sekianlah artikel Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pakatan Harapan Tidak Tolak Perkenal Tol Baru Tapi Ikrar Hapus Tol Lama dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/07/pakatan-harapan-tidak-tolak-perkenal.html

Subscribe to receive free email updates: