SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa

SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa
link : SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa

Baca juga


SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa

 BERNAMA




Melihat dan mengkaji semula skim gaji serta kebajikan anggota dan pegawai agensi-agensi penguat kuasa di negara ini khususnya Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Ini salah satu langkah penting bagi mengelak anggota dan pegawai agensi-agensi penguat kuasa terjerumus ke dalam kancah rasuah dan salah guna kuasa, kata SPRM dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, sempena pelantikan Datuk Seri Mohamad Fuzi Harun sebagai Ketua Polis Negara yang baharu.

Pelantikan Mohamad Fuzi, 58, bagi menggantikan Tan Sri Khalid Abu Bakar yang bersara wajib semalam.

SPRM yakin Mohamad Fuzi berkemampuan membawa perubahan dan pembaharuan ke arah menjadikan PDRM sebagai sebuah agensi penguatkuasaan yang lebih cemerlang dan terulung di negara ini dan pada masa yang sama memastikan PDRM bebas daripada sebarang gejala rasuah dan salah guna kuasa.

SPRM juga percaya beliau akan memikul tanggungjawab yang telah diamanahkan dengan bebas, berani dan berintegriti, kata suruhanjaya itu.

SPRM turut yakin Mohamad Fuzi dapat memperkasa kerjasama antara kedua-dua pihak yang telah sedia terjalin dalam membanteras jenayah di negara ini.



Demikianlah Artikel SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa

Sekianlah artikel SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SPRM gesa kerajaan kajisemula skim gaji agensi penguatkuasa dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/sprm-gesa-kerajaan-kajisemula-skim-gaji.html

Subscribe to receive free email updates: