Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat

Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat
link : Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat

Baca juga


Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
SIBU: Berang gaji lambat dibayar, seorang lelaki berusia awal 30-an bertindak kasar dengan memukul anak majikannya dan rakan sekerja.
 
Ketua Polis Daerah Sibu, ACP Zailani Amit berkata lelaki yang bekerja sebagai buruh binaan itu juga turut membakar kereta rakan sekerjanya itu selepas bertindak cuba mententeramkan suspek.
 
Kejadian berlaku pada Sabtu, jam 3.50 petang di hadapan sebuah restoran di Jalan Aman, di sini.
 
Zailani berkata ketika kejadian tiga pekerja binaan itu sedang menanti bayaran gaji oleh majikan.
 
Bagaimanapun, suspek dikatakan berang selepas dimaklumkan oleh anak majikannya yang berusia 24 tahun mengenai kelewatan pihak syarikat membayar gaji kepada pekerja untuk bulan ini.
 
Seorang rakan suspek yang berusia 35 tahun cuba menenangkan suspek, namun dia terus mengamuk dengan memukul isteri rakannya itu dan anak majikannya.
 
Dia juga turut membakar kereta Perodua Kancil milik rakannya sebelum melarikan diri.
 
Tujuh anggota balai Bomba dan Penyelamat Sibu diketuai Pegawai Bomba Kanan Dua, Tahir Tuah bergegas ke tempat kejadian sebaik menerima panggilan kecemasan.
 
Kenderaan terbabit terbakar hampir 85 peratus dan nilai kerugian akibat kebakaran itu dianggarkan mencecah RM12,000.
 
Kes masih disiasat dan polis sudah mengenalpasti identiti suspek dan usaha mengesannya sedang giat dilakukan.
 
 


Demikianlah Artikel Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat

Sekianlah artikel Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki mengamuk pukul anak majikan, bakar kereta rakan kerana gaji lambat dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/12/lelaki-mengamuk-pukul-anak-majikan.html

Subscribe to receive free email updates: