Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?

Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ? - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?
link : Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?

Baca juga


Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?

 
 


Dalam satu poster yang disiarkan di Facebook Ketua Amanah Sik, Sulaiman Ibrahim memaparkan kemarahan AJK Amanah Sik terhadap ‘calon basuh kaki’ yang diputuskan bertanding di parlimen berkenaan.

Difahamkan ‘Calon basuh kaki’ yang dimaksudkan itu adalah ‘calon payung terjun’ yang diputuskan Amanah Kedah dan pusat bagi menggantikan Sulaiman di Parlimen Sik.

“Nak jaga calon kroni atau calon kepentingan rakyat ?…Menolak calon ‘BASUH KAKI’ yang diputuskan oleh kepimpinan Amanah Kedah dan Nasional,” kenyataan poster itu dipetik.

Selaku Ketua Amanah Sik, Sulaiman yang turut dikenali sebagai Leman Raja Lawak akan mengadakan sidang media khas pada esok (Khamis), jam 2 petang di pejabat operasi Amanah Sik.

“Seluruh Ahli Jawatankuasa dan jentera termasuk BPR , Pemuda , ARiF , AWAN dan Wanita Muda Amanah Sik malam ini telah memutuskan untuk membuat satu ‘Press confrence’ di pejabat Amanah Sik jam 2.00 petang..

“Sekarang saya dalam persiapan untuk bertolak dari Terengganu balik ke kawasan Sik dengan segera,”kata Leman dalam Facebook.






Demikianlah Artikel Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ?

Sekianlah artikel Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amanah Kedah Tolak Leman Raja Lawak Jadi Calon Parlimen Sik ? dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/amanah-kedah-tolak-leman-raja-lawak.html

Subscribe to receive free email updates: