AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG

AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG
link : AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG

Baca juga


AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG

Oleh:Najamuddin Mohd Nor /Videographer/Zul Hafiz Bahrin
 
LIHAT VIDEO DI SINI
 
 
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman Said berkata beliau terkejut dengan pembubaran sementara dengan PPBM kerana gagal membekalkan dokumen yang diminta Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS).

Beliau juga menzahirkan perasaan hairan bagaimana perkara itu boleh berlaku sedangkan PPBM dipimpin individu berpengalaman dalam bidang politik, termasuk bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Beliau berkata kepada media di Bangunan Parlimen, pada Khamis (5 April 2018).



Demikianlah Artikel AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG

Sekianlah artikel AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AZLINA SINDIR PEMIMPIN PH BUTA UNDANG-UNDANG dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/azlina-sindir-pemimpin-ph-buta-undang.html

Subscribe to receive free email updates: