Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor

Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor
link : Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor

Baca juga


Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor

Zulaikha Zulkifli

   
PRU14 I Nama Pegawai Khas Perdana Menteri, Isham Jalil tidak diumumkan sebagai calon bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Paya Jaras atau mana-mana kerusi di Selangor.

Sebaliknya, dalam majlis pengumuman calon BN Selangor hari ini, nama Ketua Umno bahagian Subang Datuk Zein Ismail disebut sebagai calon di DUN berkenaan.

Sebelum ini, Malaysiakini melaporkan, nama Isham disebut-sebut sebagai antara calon menteri besar Selangor dari BN.

Namun dikatakan berlaku konflik apabila Zein turut berminat di kerusi berkenaan sekiranya tidak dapat bertanding di parlimen Subang atau nama barunya Sungai Buloh.

Nama Isham disebut selepas graduan Universiti Harvard itu sebelum ini aktif mengulas mengenai isu-isu di Selangor.

Malah menerusi Facebooknya beliau dilihat ada mengunjungi penduduk di DUN Paya Jaras.

Isham juga turut hadir semasa pelancaran manifesto BN Selangor pada 8 April lalu.

Bagaimanapun, pada sesi menamakan calon hari ini Isham tidak kelihatan kerana difahamkan beliau kini berada di Pulau Pinang.

Dalam pilihan raya umum ke-13, PAS buat pertama kalinya berjaya merampas DUN yang sebelum ini disandang BN.

Ketika itu, PAS mencalonkan Mohd Khairuddin Othman dan mendapat 5,522 undi majoriti mengalahkan penyandang DUN berkenaan Datuk Muhammad Bushro Mat Johor.



Demikianlah Artikel Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor

Sekianlah artikel Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pegawai khas Najib tak dicalonkan di S'gor dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/pegawai-khas-najib-tak-dicalonkan-di.html

Subscribe to receive free email updates: