‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’

‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’ - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’
link : ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’

Baca juga


‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’

MALAYSIAKINI

   
Tun Dr Mahathir Mohamad menyalahkan perdana menteri ekoran tindakan Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) membubarkan sementara Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) hari ini.

"Untuk menang pilihan raya, dia (Datuk Seri Najib Razak) arahkan supaya parti saya, BERSATU, diisytiharkan sebagai haram.

"Saya tidak lagi dibenarkan untuk mengaitkan diri saya dengan parti yang haram itu,” kata Dr Mahathir dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini.

Seperti selalu bekas Dr Mahathir menyerang Najib dengan mendakwa perdana menteri itu tidak berani mengambil tindakan undang-undang ke atasnya walaupun dikenali sebagai "pencuri" di luar ngeara.

Selepas sidang itu bagaimanapun Dr Mahathir enggan menjawab soalan wartawan yang bertanya mengenai nasib BERSATU.

"Malam ni, malam ni," katanya merujuk kepada sidang media BERSATU yang dijadual diadakan kira-kira jam 10 malam nanti.

LIHAT VIDEO DI SINI



Demikianlah Artikel ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’

Sekianlah artikel ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU’ dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/untuk-menang-pru14-najib-haramkan.html

Subscribe to receive free email updates: