TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355

TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355 - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355
link : TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355

Baca juga


TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355

PAS memuji parti komponen Barisan Nasional (BN) Sarawak yang tidak membantah rang undang-undang (RUU) persendirian untuk meminda Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 (RUU 355) yang diusulkan Datuk Seri Abdul Hadi Awang, minggu lalu.
Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, tindakan Parti Demokratik Progresif Sarawak (SPDP) tidak membantah RUU Hadi sepatutnya dicontohi pemimpin politik bukan Islam lain.
“Saya mengalu-alukan pendirian Presiden SPDP, Datuk Seri Tiong King Sing yang juga ahli Parlimen Bintulu berhubung RUU 355. Ia merupakan pendirian sangat rasional dan berfakta tanpa emosi daripada seorang pemimpin politik bukan Islam.


Demikianlah Artikel TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355

Sekianlah artikel TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TERKINI . KOMPONEN BN DI SARAWAK SOKONG RUU 355 dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2016/11/terkini-komponen-bn-di-sarawak-sokong.html

Subscribe to receive free email updates: