CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP

CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP
link : CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP

Baca juga


CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP


ds rosmah penaung program permata semalam ada pertemuan dengan skuad sayang wanita umno.

dalam pertemuan itu ds rosmah bagitau dia takde akaun facebook dan twitter. walaupun begitu banyak akaun palsu yang menggunakan nama beliau di dapati dalam carian.

dalam hal ini beliau tetap update dengan media sosial walaupun masih menggunakan komunikasi stail lama

dalam pertemuan ini juga ds rosmah mengingatkan bahawa perlunya jentera kempen wanita umno lebih agresif dalam perihal mainan media sosial dalam menyebar maklumat terkini kepada public.

dilaporkan juga pentadbiran baru white house iaitu donald trump akan menjemput ds najib untuk ke white house sebagai tetamu kerajaan negara itu tidak lama lagi.

ini perkara biasa kepada mana-mana pertukaran pentadbiran kerajaan, akan menjemput rakan dagangan utama sebagai penanda erat perhubungan baru antara dua negara




Demikianlah Artikel CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP

Sekianlah artikel CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CITE DS ROSMAH PASAL FB TWITTER DAN TRUMP dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2016/11/cite-ds-rosmah-pasal-fb-twitter-dan.html

Subscribe to receive free email updates: