Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega

Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega
link : Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega

Baca juga


Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega

Datuk Aznil Nawawi akan menggantikan Najip Ali sebagai juri tetap program Maharaja Lawak Mega (MLM) 2017 bermula malam ini.

Menurut sumber, penggantian Najip Ali itu terpaksa dilakukan demi menghormati semua pihak dan mengelakkan kejadian yang lebih teruk selepas isu mempersenda Perdana Menteri oleh pengacara yang berasal dari Singapura itu mendapat kecaman semua pihak termasuk Persatuan Seniman Malaysia.

"Demi menghormati semua pihak dan terus memeriahkan Maharaja Lawak Mega untuk peminat, tenaga produksi Maharaja Lawak Mega telah mengambil keputusan untuk menggantikan Najip Ali dengan Datuk Aznil Hj Nawawi sebagai juri tetap di dalam program ini," demikian kenyataan menerusi portal Astro Gempak.

Dalam program berjudul OK Choppe terbitan Mediacorp 5 itu, Najip dan beberapa selebriti dari Singapura dikatakan tidak sensitif dengan budaya dan sensitiviti masyarakat majmuk di Malaysia apabila sengaja menjadikan Perdana Menteri sebagai bahan jenaka.

Dalam program itu, artis terbabit diminta melengkapkan tajuk berita berkaitan Najib yang dikurangkan dua perkataan iaitu “Najib slams... for threatening Malaysia progress” dan perkataan yang tertinggal itu adalah `fake news‘.

Artis terbabit kemudian menyambung ayat itu dengan kata-kata yang menghina dan merendah-rendahkan pemimpin negara.




Demikianlah Artikel Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega

Sekianlah artikel Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aznil Nawawi Ganti Najip Ali Sebagai Juri Tetap Maharaja Lawak Mega dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/04/aznil-nawawi-ganti-najip-ali-sebagai.html

Subscribe to receive free email updates: