Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan

Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan
link : Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan

Baca juga


Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan

Tahniah diucapkan kepada pelawak terkenal Fad Bocey bersama isterinya, Syaheera, 22, kerana tidak lama lagi bakal menimang cahaya mata ketiga.

Berita gembira itu dikongsi Fad, 26, menerusi laman Instagramnya, semalam.


Menerusi perkongsian itu, Fad juga sempat bergurau seolah-olah menyatakan harapannya yang mahukan kembar perempuan pula untuk kelahiran kali ini.

“Syukur alhamdulillah, rezeki Allah utk kami lagi.. Adakah kembar girl kali ni????hmmmmmm…hahahahahahah,” katanya.

Difahamkan, usia kandungan isteri Fad baru mencecah 5 minggu dan dia dijangka bersalin pada awal Disember ini.

Terdahulu, pasangan ini dikurniakan anak kembar lelaki bernama Favian Adrazin Hayyan dan Favian Adrazin Zayyan yang dilahirkan pada 11 Disember 2015.

Apa pun, diharapkan kandungan Syaheera berada dalam keadaan baik dan semoga apa yang diimpikan Fad termakbul.


Demikianlah Artikel Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan

Sekianlah artikel Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isteri Hamil Lagi, Fad Bocey Idam Kembar Perempuan dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/04/isteri-hamil-lagi-fad-bocey-idam-kembar.html

Subscribe to receive free email updates: