Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari

Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari
link : Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari

Baca juga


Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
SEREMBAN: Seorang kontraktor direman tujuh hari bermula hari ini, kerana dipercayai bersubahat dengan isterinya untuk mendapatkan projek penyelenggaraan bernilai RM30,000 di sebuah pusat pertanian di sini. 
 
Penolong Kanan Pendaftar Mahkamah Majistret Seremban, Rahimah Rahim, membenarkan permohonan reman dikemukakan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), terhadap lelaki berusia 31 tahun itu bagi melengkapkan siasatan mengikut Seksyen Akta SPRM 2009. 
 
Lelaki itu ditahan ketika hadir ke Pejabat SPRM di sini, bagi memberi keterangan jam 4.13 petang semalam.
 
Suspek disyaki bersubahat dengan isterinya untuk mendapatkan projek menyelenggara sistem pengairan bernilai RM10,100 dan menyelenggara nurseri bernilai RM19,900 di pusat pertanian itu. 
 
Isterinya yang bekerja sebagai penolong pegawai pertanian di pusat pertanian di Sendayan, ditahan oleh SPRM Jumaat lalu, bagi membantu siasatan penyalahgunaan kuasa dengan melantik syarikat suaminya menyelenggara projek itu.
 
 


Demikianlah Artikel Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari

Sekianlah artikel Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Subahat dengan isteri, kontraktor direman tujuh hari dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/07/subahat-dengan-isteri-kontraktor.html

Subscribe to receive free email updates: