Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan

Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan
link : Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan

Baca juga


Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan

ANTARAPOS.COM
 
Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Aliran trafik beberapa lebuh raya utama dilapor bergerak perlahan lewat petang tadi berikutan semakin ramai penduduk kembali ke kota setelah bercuti panjang sempena Hari Kebangsaan dan Aidiladha selain cuti tambahan sehari selepas Malaysia muncul juara kejohanan Sukan Sea 2017 baru-baru ini.
 
Laporan trafik twitter rasmi Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) sekitar 3.48 petang ini memaklumkan jalan sesak dan kenderaan bergerak perlahan dari arah Karak-Bentong Barat (KM76-KM65), Tol Bentong-Lentang (KM63-KM55 &KM53-KM49) dan Genting Sempah-Gombak (KM22-KM20).
 
Sekitar 4.19 petang ini pula trafik dilaporkan perlahan dari Changkat Jering ke Bukit Berapit dan dari Sungai Perak ke Terowong Menora, disebabkan aliran trafik mula meningkat.
 
Sementara itu, berlaku kemalangan di Km 84.4 dari Ayer Hitam ke Yong Peng menyebabkan trafik bergerak perlahan sepanjang 3 km.
 
Orang ramai boleh mendapatkan maklumat trafik terkini menerusi talian bebas tol Plusline di 1800-88-0000 dan laman Twitter di http://www.twitter.com/plustrafik atau talian LLM di 1800-88-7752 serta laman Twitter di http://www.twitter.com/llminfotrafik.
 
 


Demikianlah Artikel Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan

Sekianlah artikel Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aliran trafik ke ibu kota makin perlahan dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/aliran-trafik-ke-ibu-kota-makin-perlahan.html

Subscribe to receive free email updates: