'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil

'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil
link : 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil

Baca juga


'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil

Oleh Syed Mu'az Syed Putra
Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Wakil tunggal PKR di Kelantan Mohamad Roslan Puteh enggan melibatkan diri dalam perselisihan yang berlaku di antara kepimpinan pusat dan negeri.
 
Dalam respons balas kepada Antarapos, beliau yang merupakan ADUN Guchil enggan memberikan sebarang komen berhubung kemelut yang berlaku.
 
"Maaf saya tak mahu komen apa-apa tentang Keadilan (PKR) Kelantan atau Pusat," katanya melalui khidmat pesanan ringkas.
 
Pergolakan dalaman PKR kian memuncak apabila ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kelantan Dr Mohd Hafidz Rizal Amran dipecat daripada jawatannya berkuatkuasa serta-merta pada 28 Ogos lalu.
 
Kemelut bertambah buruk apabila Jawatankuasa AMK Kelantan mengumumkan hilang sokongan terhadap Mohd Hafidz serta mendesaknya meletak jawatan.
 
Ini disusuli dengan memorandum yang dikatakan ditandatangani pemimpin AMK peringkat cabang yang kemudian dihantar kepada pucuk pimpinan pusat.
 
Perselisihan kian berlarutan apabila Pengerusi PKR Kelantan Ab Aziz Ab Kadir enggan mengiktiraf pelantikan Mohd Khairul Amin Ab Rahman sebagai Ketua AMK Kelantan yang baru malahan melantik Mohd Hafidz sebagai koordinator sayap berkenaan.
 
 


Demikianlah Artikel 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil

Sekianlah artikel 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Maaf, saya tak mahu komen apa-apa tentang PKR Pusat dan Kelantan' - ADUN Guchil dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/maaf-saya-tak-mahu-komen-apa-apa.html

Subscribe to receive free email updates: