Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari

Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari
link : Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari

Baca juga


Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari

 
Suspek berusia 45 tahun itu, yang dipercayai jiran mangsa, ditahan reman bagi membantu siasatan kes mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.


raub-selamat_polis_60012


MELAKA: Seorang penternak lembu direman 7 hari bagi membantu siasatan kes seorang penjual daging maut dipercayai ditetak dengan parang ketika sedang memotong daging di kedainya di kawasan perniagaan Felda Chemplak, Labis, dekat Segamat, Johor semalam.

Ketua Polis Daerah Segamat Supt Raub Selamat berkata reman hingga 7 September itu dikeluarkan Penolong Pendaftar Kanan Mahkamah Majistret Muar Noriza Mohamed di Mahkamah Majistret Muar, Johor hari ini.

“Suspek berusia 45 tahun itu, yang dipercayai jiran mangsa, ditahan reman bagi membantu siasatan kes mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya kepada Bernama ketika dihubungi hari ini.

Dalam pada itu, Raub menyeru masyarakat supaya tidak membuat sebarang spekulasi memandangkan kes berkenaan masih dalam siasatan polis.

Dalam kejadian 7.30 pagi itu, suspek dipercayai menetak leher kiri mangsa dengan parang menyebabkan dia mengalami kecederaan parah.

Penduduk kampung serta pekerja mangsa kemudian membawa mangsa ke Klinik Kesihatan sebelum disahkan meninggalkan dunia.



Demikianlah Artikel Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari

Sekianlah artikel Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penternak lembu tetak penjual daging direman 7 hari dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/penternak-lembu-tetak-penjual-daging.html

Subscribe to receive free email updates: