Syed Saddiq ke SPRM esok

Syed Saddiq ke SPRM esok - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Syed Saddiq ke SPRM esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Syed Saddiq ke SPRM esok
link : Syed Saddiq ke SPRM esok

Baca juga


Syed Saddiq ke SPRM esok

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Ketua Armada PPBM, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) esok berhubung pendedahan beliau yang ditawarkan habuan untuk meninggalkan parti dan melanjutkkan pelajaran di Universiti Oxford. 
 
Katanya, beliau akan merujuk perkara ini kepada pihak peguam terlebih dahulu.
 
"Saya akan berjumpa peguam saya sebelum membuat laporan esok.
 
"Saya akan membuat dua laporan berasingan; satu kepada polis berikutan ugutan terhadap keluarga saya dan satu lagi kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung tawaran sogokan," katanya sehari selepas membuat pendedahan mengenai cubaan rasuah yang dilakukan oleh pihak luar kepada pengasas PPBM.
 
Syed Saddiq pada sidang akhbar semalam, mendakwa dirinya ditawarkan wang dan geran bernilai RM5 juta untuk menubuhkan sekolah debat di seluruh negara oleh individu yang dikaitkan dengan Jabatan Perdana Menteri.
 
Tawaran itu, dakwa Syed Saddiq, dibuat selepas dakwaan ugutan sebelum ini terhadap diri dan keluarganya gagal meyaksikan beliau meninggalkan PPBM.
 
Sementara itu, Syed Saddiq yang dipetik Malaysiakini memberitahu bahawa beliau telah menghubungi Pengerusi PPBM Tun Dr Mahathir Mohamad dan Presiden Tan Sri Muhyiddin Yassin.
 
"Saya bercakap dengan Tan Sri (Muhyiddin) semalam dan dengan Tun (Dr Mahathir) hari ini. Mereka menyokong saya," kata Syed Saddiq yang mengakui pada awalnya terdapat spekulasi bahawa dirinya boleh ‘dibeli’



Demikianlah Artikel Syed Saddiq ke SPRM esok

Sekianlah artikel Syed Saddiq ke SPRM esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Syed Saddiq ke SPRM esok dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/10/syed-saddiq-ke-sprm-esok.html

Subscribe to receive free email updates: