Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M

Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M
link : Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M

Baca juga


Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M

 
Sebaliknya, pengerusi PH itu berkata sambutan program gabungan pembangkang itu luar biasa. 


Dr Mahathir Mohamad ketika menghadiri ceramah PH di Setapak, malam tadi.


KUALA LUMPUR: Tun Dr Mahathir Mohamad menyindir siri ceramah anjuran Barisan Nasional (BN), sambil berkata program gabungan itu tidak disertai kehadiran ramai.

“Apabila di ceramah BN dan Umno, cukup banyak sekali ialah kerusi warna biru, tidak ada orang duduk. Pada mulanya saya fikir yang warna biru itu adalah penyokong BN berbaju biru tetapi kerusi biru yang kosong,” katanya berucap di siri jelajah Pakatan Harapan (PH) di Flat Danau Kota, Setapak, malam tadi.

“Sebaliknya bila PH adakan rapat seperti ini kadang-kadang tidak ada kerusi, terpaksa duduk atas lantai dan tanah namun puluhan ribu penyokong datang, seperti di Pulau Pinang, Perak dan di mana-mana.

“Berbilang kaum yang datang, tanpa kami sediakan atau bekalkan bas kepada penyokong,” katanya.
Calon perdana menteri PH itu mendakwa BN dan Umno cuba menarik orang ramai ke perhimpunan mereka dengan menyediakan makanan percuma dan wang saku.

“Kami miskin, sebab itu kami kena minta derma. Bukan sahaja tidak berikan KFC atau berikan duit tetapi minta duit pula dari hadirin yang hadir. Namun, setiap kali pungut wang, kita dapat sumbangan yang memuaskan,” katanya



Demikianlah Artikel Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M

Sekianlah artikel Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Cuma kerusi biru hadir di ceramah BN, sindir Dr M dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/cuma-kerusi-biru-hadir-di-ceramah-bn.html

Subscribe to receive free email updates: