ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID

ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID
link : ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID

Baca juga


ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID




Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menegaskan masalah pemimpin merajuk atau kecewa kerana tidak tercalon perlu diselesaikan sebelum hari penamaan calon Sabtu ini.

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) itu berkata, masalah dalaman BN seperti itu termasuk agihan kerusi serta pemilihan calon perlu ditangani segera.

Beliau berkata, bukan mudah bagi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak untuk memuaskan hati semua pihak dalam memutuskan calon.

“Namun apabila nama diumumkan, mereka yang terpilih adalah calon terbaik berdasarkan maklum balas peringkat akar umbi dan negeri.

“Kemustahilan memilih individu tertentu sebagai calon mengundang kekecewaan daripada mereka yang tak dicalonkan,” katanya ketika berucap pada majlis pengumuman calon BN Perak di Kediaman Menteri Besar di Ipoh, Selasa.

Pengumuman calon dilakukan Pengerusi BN negeri, Datuk Seri Zambry Abd Kadir. Sementara itu, Ahmad Zahid berkata, individu yang terpilih sebagai calon dan penyokong dinasihatkan supaya jangan terlalu gembira dengan pemilihan itu kerana lebih ramai bersedih berikutan tidak dicalonkan.

“Oleh yang demikian, saya ingin ingatkan diri saya dan semua, oleh kerana di luar sana ramai yang lebih bersedih dari kita, saya minta calon, pencadang dan penyokong mencari penyelesaian untuk tempoh berbaki sebelum penamaan calon




Demikianlah Artikel ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID

Sekianlah artikel ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ISU PEMIMPIN KECEWA PERLU DITANGANI SEGERA- ZAHID dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/isu-pemimpin-kecewa-perlu-ditangani.html

Subscribe to receive free email updates: