Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang

Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang
link : Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang

Baca juga


Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang

THE MALAYSIAN TIMES
 


KUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengingatkan rakyat agar tidak menjadi ejen kerosakan dengan menyebarkan fitnah dimainkan pembangkang pada musim Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) ini.

Beliau menegaskan bahawa penyebaran fitnah boleh memporak-perandakan hubungan persahabatan dan kekeluargaan malah, lebih teruk lagi, mampu bawa kehancuran serta kebinasaan kepada negara.

“Ini bukan kali pertama saya post perkara ini, tapi di musim pilihan raya ini semakin teruk fitnah-fitnah dilontarkan pembangkang, bagaikan #TsunamiPHitnah.

“Jadi, saya ingin ingatkan sekali lagi, usahlah kita jadi tali barut dan kuda tunggangan golongan tak bertanggungjawab ini,” katanya menerusi laman Twitter beliau hari ini.

Najib yang juga Pengerusi Barisan Nasional turut memuat naik sekeping gambar yang memaparkan kononnya 15 juta sarung jari plastik dibekalkan pada PRU14 untuk membolehkan pemilih mengundi banyak kali.

Sambil menyifatkan fitnah itu sebagai ‘jahat’, gambar itu sebaliknya menjelaskan sarung jari berkenaan bukanlah seperti yang didakwa tetapi ia merupakan jari palsu untuk mereka yang terpotong jari terutama dalam kes gangster ‘Yakuza’ di Jepun.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 9 Mei sebagai hari pengundian bagi PRU14 dan 28 April sebagai hari penamaan calon sementara pengundian awal ialah pada 5 Mei.



Demikianlah Artikel Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang

Sekianlah artikel Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib selar ‘Tsunami PHitnah’ pembangkang dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/najib-selar-tsunami-phitnah-pembangkang.html

Subscribe to receive free email updates: