KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN

KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN
link : KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN

Baca juga


KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN




Tuduhan penyalahgunaan dadah yang melibatkan Ketua Bahagian UMNO Bandar Tun Razak Datuk Rizalman Mokhtar adalah sebahagian daripada sabotaj menjelang Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14), kata Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

“Biarkan pihak berkuasa menyiasat kes itu.

“(Yang berkata), kita sedar unsur sabotaj dalam kes ini.

“Beberapa minggu yang lalu, (Menteri Kewangan Kedua) Datuk Johari Abdul Ghani telah sabotaj (di kawasannya) dan baru-baru ini adalah Rizalman.



“Siapa tahu siapa yang mungkin (sabotaj) dalam beberapa hari akan datang, ini adalah masa-masa bodoh dalam politik,” katanya.

Beliau yang juga Pengerusi Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan berkata kepada media selepas merasmikan Program Bantuan Makanan dan Pemakanan Yayasan Wilayah Persekutuan di SMK Putrajaya Presint 18 (1) di Putrajaya, pada Rabu.

Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) itu juga mengakui bahawa serangan sabotaj seperti itu mungkin dari dalaman Barisan Nasional.

“Kami ada masalah dalaman dan luaran.”



Bagaimanapun, Tengku Adnan tidak menjelaskan lanjut mengenai sabotaj dalaman, sebaliknya memilih untuk mengkritik pembangkang.

“Pembangkang berasa terancam oleh BN kerana kita sedang berusaha untuk menang di Wilayah Persekutuan (Kuala Lumpur).

“Itulah sebabnya mereka mencari cara untuk mensabotaj kita,” katanya.




Demikianlah Artikel KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN

Sekianlah artikel KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KES RIZALMAN : SATU LAGI SIRI SABOTAJ TERHADAP BN dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/kes-rizalman-satu-lagi-siri-sabotaj.html

Subscribe to receive free email updates: