Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama

Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama
link : Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama

Baca juga


Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama




 Jamliah Jamaluddin, calon DAP DUN Bandar Utama tidak terbeban dengan imej neneknya, Shamsiah Fakeh yang terlibat dengan Parti Komunis Malaya (PKM) pimpinan Chin Peng.

“Bagi saya beliau (Shamsiah Fakeh) adalah pejuang negara. Beliau adalah idola saya,”kata Jamaliah.

Ketika ditanya apakah sebab beliau menyertai DAP, Jamaliah berkata sebab utamanya adalah perjuangan sama rata yang diperjuangkan parti itu, iaitu ‘Malaysian Malaysia’.

“Salah satu sebab utama adalah kerana saya percaya ideologi dan prinsip parti khususnya ‘Malaysian Malaysia’,”katanya.

LIHAT VIDEO DI SINI



Demikianlah Artikel Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama

Sekianlah artikel Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Shamsiah Fakeh Adalah Idoa Saya- Calon DAP Bandar Utama dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/shamsiah-fakeh-adalah-idoa-saya-calon.html

Subscribe to receive free email updates: