ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN

ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN
link : ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN

Baca juga


ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN




Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) menafikan calon yang dipertaruhkam Pakatan Harapan (PH) menarik diri daripada bertanding di Parlimen Pekan bagi menentang Datuk Seri Najib Razak.

Pengerusi PPBM, Tun Dr Mahathir Mohamad, berkata PH telah bersetuju mempertaruhkan Muhammad Zahid Md Arip mencabar Perdana Menteri di Pekan. Dalam satu kenyataan, Mahathir berkata Zahid telah menggerakkan jenteranya ke Parlimen Pekan bagi menentang Najib.

“Kami sedar ada usaha-usaha untuk memastikan calon Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Najib Razak mendapat laluan mudah dan berdepan calon PAS yang sekarang dianggap sekutu BN.

“Datuk Seri Najib akan berhadap dengan calon kami Encik Muhammad Zahid dan dengan gelombang rakyat yang diperlihat kepada PH.

“Kami yakin kehadiran calon kami membuatkan BN risau dan tercabar,” kata Pengerusi PH itu.

Sebelum ini, Najib yang juga Presiden UMNO dicabar calon PKR pada PRU13 lalu.




Demikianlah Artikel ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN

Sekianlah artikel ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ZAHID MD ARIP CABAR NAJIB DI PEKAN dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/zahid-md-arip-cabar-najib-di-pekan.html

Subscribe to receive free email updates: