Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera

Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera
link : Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera

Baca juga


Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera


AFP  |  30 November 2016 2:05 AM
Tentera periksa lokasi serangan

Tentera periksa lokasi serangan
Seorang anggota tentera Filipina sedang memeriksa lokasi di mana serangan bom itu dilancarkan. - AFP
MANILA 30 Nov. - Seramai tujuh pengawal peribadi Presiden Rodrigo Duterte dan dua lagi tentera tercedera dalam serangan hendap yang didakwa dilakukan oleh kumpulan pengganas ketika lawatannya ke selatan negara ini.
Jurucakap tentera berkata, bom disasarkan ke arah konvoi askar di bandar Marawi.
Tambah jurucakap itu, tiada penduduk awam yang terkorban atau maut dalam serangan itu.
Lawatan Duterte itu berlaku beberapa hari selepas tentera melancarkan operasi menentang berpuluh-puluh anggota bersenjata kumpulan Maute di bandar Butig, kepulauan Mindanao. - AFP
- See more at: http://ift.tt/2gvwEqz


Demikianlah Artikel Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera

Sekianlah artikel Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konvoi Duterte diserang, tujuh pengawal peribadi cedera dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2016/11/konvoi-duterte-diserang-tujuh-pengawal.html

Subscribe to receive free email updates: