300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar

300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar
link : 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar

Baca juga


300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
TAWAU: Kira-kira 300 penduduk tinggal sehelai sepinggang selepas 60 rumah di blok 6, 7 dan 8 Kampung Titingan, Jalan Tawau Lama musnah dalam kebakaran awal pagi tadi.
 
Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Tawau, Sharudy Delamin berkata pihaknya menerima panggilan mengenai kebakaran itu pada 12.55 pagi dan tiba di lokasi lima minit kemudian dengan tiga jentera bersama 31 anggota.
 
"Ketika sampai api sedang marak serta banyak rumah musnah dan kebakaran yang dapat dikawal pada 2.28 pagi menggunakan sumber air sungai dan laut," katanya kepada pemberita.
 
Menurutnya seorang warga emas Sabon Ola, 82, dikejarkan ke hospital selepas pengsan dan disahkan meninggal dunia akibat sesak nafas kerana penyakit.
 
Shaharuddin berkata Bomba Tawau turut menerima bantuan daripada pihak polis, Bomba Kunak, Sabah Electricity Sdn Bhd, Rela, Jabatan Kesihatan serta Angkatan Pertahanan Awam dalam usaha memadam kebakaran.
 
 


Demikianlah Artikel 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar

Sekianlah artikel 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 300 penduduk sehelai sepinggang akibat rumah terbakar dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/300-penduduk-sehelai-sepinggang-akibat.html

Subscribe to receive free email updates: