Hujan, ribut petir di beberapa negeri

Hujan, ribut petir di beberapa negeri - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hujan, ribut petir di beberapa negeri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hujan, ribut petir di beberapa negeri
link : Hujan, ribut petir di beberapa negeri

Baca juga


Hujan, ribut petir di beberapa negeri

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Hujan dan ribut petir dijangka melanda kebanyakan negeri terutama pada waktu petang hingga awal malam ini, demikian menurut Jabatan Meteorologi Malaysia.
 
Jurucakapnya berkata keadaan dijangka berlaku di bahagian pantai barat Semenanjung iaitu Kedah, Perak, Negeri Sembilan, Melaka dan Selangor selain di sebahagian Pahang dan Kelantan.
 
“Keadaan itu berikutan wujudnya pertembungan angin arah Barat Daya dan angin Timuran,” katanya lapor Bernama.
 
Jabatan itu turut menjangkakan hujan pada sebelah petang di sebahagian kecil kawasan pedalaman Sarawak dan Sabah



Demikianlah Artikel Hujan, ribut petir di beberapa negeri

Sekianlah artikel Hujan, ribut petir di beberapa negeri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hujan, ribut petir di beberapa negeri dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/09/hujan-ribut-petir-di-beberapa-negeri.html

Subscribe to receive free email updates: