Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan

Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan
link : Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan

Baca juga


Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan

 Caspian

Pergolakan dalaman Bersatu isu kecil kepada Harapan


Pergolakan dalaman Bersatu adalah masalah biasa yang dihadapi sebuah parti politik yang baru ditubuhkan.

Ketua Setiausaha Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah berkata, keadaan itu sedikit pun tidak menjejaskan kedudukan Bersatu dalam struktur Pakatan Harapan.

“Saya tak campur apa yang berlaku dalam Bersatu, lagipun tidak ada parti politik yang tidak ada isu dalaman, setakat yang dimaklumkan kepada sekretariat, isu dalaman Bersatu itu kecil sahaja.

“Dia hanya melibatkan seorang dua pimpinan, saya yakin Bersatu mampu mengatasi masalah tersebut,” katanya ketika ditemui media selepas hadir di sidang meja bulat anjuran IDE, di sini, hari ini.

Mengulas isu yang sama, Naib Presiden Amanah, Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa berkata, mana-mana parti politik baru ditubuhkan akan berdepan dengan pergolakan.

“Saya anggap itu isu dalaman, perkara yang sama juga pernah terjadi pada PKR satu masa dulu, saya yakin dengan kepimpinan mereka dan mampu selesaikan dengan baik, kami tidak campur tangan dalam urusan parti lain, ” katanya.



Demikianlah Artikel Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan

Sekianlah artikel Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pergolakan Dalaman Bersatu Isu Kecil Kepada Harapan dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/10/pergolakan-dalaman-bersatu-isu-kecil.html

Subscribe to receive free email updates: