Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid

Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid
link : Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid

Baca juga


Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Samad berkata beliau tidak berhasrat untuk bertanding di kerusi Johor Bharu, kerusi yang kini disandang oleh Tan Sri Shahrir Samad yang juga abang beliau. 
 
"Tidak, saya tidak mahu menentangnya (Shahrir). Ini hanya akan melukakan hati ibu saya,"kata Khalid yang dipetik The Star.
 
Terdahulu timbul ura-ura bahawa Khalid mungkin bertanding di Johor pada PRU14 selepas Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub mengesahkan parti tidak menolak langkah itu dalam usaha memuktamadkan beliau bertanding di Johor.
 
Bagaimanapun Salahuddin berkata, Amanah perlu berunding dahulu dengan PH kerana kerusi Johor Bahru merupakan milik PKR.
 
Salahuddin juga turut tidak menolak Presidennya, Mohamad Sabu akan menjadi calon untuk bertanding di Shah Alam bagi menggantikan Khalid.
 
Bagaimanapun Khalid yang dihubungi Antarapos semalam berkata, keputusan sama ada beliau akan meninggalkan kerusi Parlimen Shah Alam dan buat julung kalinya bertanding di Johor dijangka dimuktamadkan hari ini.
 
Selain tidak menolak kenyataan Salahuddin Ayub, Khalid  berkata perkara berkenaan merupakan salah satu percaturan Pakatan Harapan (PH) atas dasar memenangi sebanyak mungkin kerusi pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang.
 
 


Demikianlah Artikel Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid

Sekianlah artikel Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya enggan lukakan hati ibu, kata Khalid dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2017/10/saya-enggan-lukakan-hati-ibu-kata-khalid.html

Subscribe to receive free email updates: