Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai

Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai
link : Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai

Baca juga


Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai



Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai

Pulai adalah salah satu parlimen yang akan ditandingi oleh Parti Amanah Negara (AMANAH) pada Pilihanraya Umum ke 14 (PRU14) akan datang.
 
Persediaan bagi menghadapi PRU semakin hangat dengan pelncaran bilik gerakan di Perling Johor Baharu.
 
Salahuddin Ayub ketika berucap dalam program ceramah Perasmian Bilik Gerakan Pakatan Harapan (PH), beliau memaklumkan berkenaan dengan semangat untuk berhadapan dengan PRU akan datang.
 
“Pelancaran ini adalah suatu dorongan serta pemangkin moral kepada rakyat.
 
“Perlawanan akan terus semarak dengan jentera yang kita sediakan bagi memenangi kerusi di Parlimen (P161) Pulai,” ujar beliau.
 
Salahuddin (kanan0 bersama pimpinan Pakatan harapan di Perling ,Johor

Menurut sumber, Pulai berkemungkinan bertembung 4 penjuru, Umno, Pas, PH dan Bebas.
Mengulas lanjut perkara itu, Salahuddin ketika dihubungi menyatakan kesediaan beliau untuk meraikan demokrasi di parlimen ini.
 
“Saya melihat ada yang merancang untuk melihat saya gagal di parlimen , tapi kita akan tengok apa yang rakyat mahu.”
 
“Ini negara demokrasi dan saya yakin rakyat hari ini sudah bijak untuk memilih. Mereka tahu apa yang mereka mahu dan gelombang rakyat ini tidak dapat dihalang lagi,” Salahuddin Ayub.
 
 


Demikianlah Artikel Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai

Sekianlah artikel Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Salahuddin bakal hadapi empat penjuru di Pulai dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/salahuddin-bakal-hadapi-empat-penjuru.html

Subscribe to receive free email updates: