TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI

TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI - Hallo sahabat Berita Terkini, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita Politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI
link : TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI

Baca juga


TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI

Oleh/Najamuddin Mohd Nor/ Videographer/Zul Hafiz Bahrin
LIHAT VIDEO DI SINI

Tun Dr Mahathir Mohamad menunjukkan rasa kurang senang kenyataan Naib Presiden PKR Rafizi Ramli bahawa dirinya bukan pencetus tsunami Melayu pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) ini.

Dakwanya, kehadiran beliau di beberapa siri jelajah ceramah di seluruh negara mendapat sambungan hangat daripada rakyat terutamanya orang Melayu.

Beliau berkata demikian pada sidang media di Yayasan Al Bukhari di Kuala Lumpur, pada Jumaat (6 April 2018).



Demikianlah Artikel TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI

Sekianlah artikel TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TSUNAMI MELAYU : MAHATHIR KURANG SETUJU KAJIAN INVOKE RAFIZI dengan alamat link https://beritaterkini333.blogspot.com/2018/04/tsunami-melayu-mahathir-kurang-setuju.html

Subscribe to receive free email updates: